Karanlığın Esareti

Kadınlar için EN PRATİK KADINA AİT SÖZLERİ bilgilerinin paylaşıldığı bu yazımızda Karanlığın Esareti hakkında detaylı bilgiye ulaştınız. Dilerseniz EN PRATİK KADINA AİT SÖZLERİ kategorisinde bulunan diğer makalelerimizi okuyarak daha başka bilgiler edinebilirsiniz.
Hayatın gülen yüzüne inat

Ağlamak geliyor bugün gene içimden. Bağıra bağıra, hıçkıra hıçkıra... Kime neye bu isyan, bu haykırış? Güneş olağanca güzelliği ile her zamanki gibi gülümserken, kuşlar mutluluğun şarkısını hep bir ağızdan söylerken, nedir bendeki bu karanlık? Hayatın güzelliklerine inat yapar gibi, bugünde hüzünlü bende gök yüzü. İsyan edercesine bir sağırlık ve körlük yaşıyorum. Bu değil, böyle değil hayat. Ben böyle değilim, olamam diyorum. Neden hala çıkamıyorum o karanlıktan. Ne beni orada tutan? Herkes bu kadar mutlu ve umarsızca yaşarken, beni oraya bağlayan ne? Duymuyorsunuz çığlıklarımı. Bilmiyorsunuz içimde kopan fırtınayı. Söylemek gerek belki, ya da tutmamak kendini. Olağanca yaşamak, akışına bırakmak her şeyi.  Olmuyor işte, yapamıyorum, ne dilim dudaklarımın mührünü açabiliyor, ne de yüreğim kendine söz geçirebiliyor.

Güneş bir daha bana parlamayacak, kuşlar bir daha şarkı söylemeyecek, toprak tekrar hayat bulamayacak diye korkuyorum. Sıyrılmam gerek bu karanlıktan. Ufacık bir ışık, bir umut.  Ama hayır, ben beni bu kadar kaparken içeri, umudun gelip kapımı çalmasını nasıl bekleyebilirim.

Zaman hızla geçiyor. Çok bekledim. Aylarca, yıllarca hep bir umut bekledim. Benim kapımı çalmayan o umut, beni karanlıktan çıkartmayan o umut, hala bekletiyor beni. Ben zamana inat beklerken onu, kapımı çalan hep umutsuzluk oluyor. Dayanacak gücüm kalmadı artık, ben kaybettim, geçte olsa bunu anladım, Ne yüreğimi dinledim, ne de ona söz geçirebildim. Karanlığın esaretinde ömrümü tükettim. Ben sona erdim. Artık ne bekleyecek zamanım var, ne de gücüm. Ama hala belki diyorum belki son bir şans verir bana, çalar kapımı, umutsuzluğumun gölgesinde ışık olur bana...Giderken karanlıktan aydınlığa, şunu anladım sonunda "yürek kararınca bir kere, sessiz ve derin çırpınışlar fayda etmiyor ışığı görmeye..."

Yazan: enpratikkadin
Yazar
En Pratik Kadın
Eklenme Zamanı
20.12.2014 00:03:56
Yorum sayısı
0
İlgili Makaleler
Geçmiş
Geçmiş
Geçmiş Çocuk olmak vardı şimdi.    Umarsızca çimlerde koşmak…  Ne dert, ne de tasa.  Tertemiz, masum…  Sadece anne ve baba…  Her şeyden uzak.  Çocuk olmak vardı şimdi…. Yazan: enpratikkadin
»» devamını oku »»
Zamanın İçinde Son Nefes
Zamanın İçinde Son Nefes
Son Nefes Günler günleri, yıllar yılları kovalayarak geçiyor zaman Dünyanın döngüsünde, yeri geliyor kendini unutuyor insan Bir nefeslik can taşıyan bedende, koşturuyor durmadan Onca yaptığının bir kefen uğruna olduğunun, farkına bile varmadan Her şeyin sonu, alacağın son nefese bakar Yaptığın onca şey, geriden sana el sallar Değdi mi, değmedi mi diye düşünürken Keşkelerin...
»» devamını oku »»
Özlemli Bekleyiş
Özlemli Bekleyiş
BEKLEMEK Gönül yorgun  Gönül kırgın Bekler kapıda  Dalgın dalgın Olur da biri gelir  Açar kapıyı Gönlün gönlü olur Beklemek zor ama Gelene mi daha zor  Yoksa bekleyene mi Bilmez kimse  Bilmez ama bekler Gelsin beklenen der  Açsın gönlün kapısını Bekleyenin de  Bekletenin de  Gönlü dinlensin Dinlensin ki hasret gitsin Özlem bitsin Gönülden gönüle gidenler Tezelden birleşsin...
»» devamını oku »»
Ömür
Ömür
Ömür Gözler  yolda umutla bekler    Ancak ne gelen vardııııır ne de giden.  Tam vazgeçecektir  ki  Umutsuzluğun umudu seslenir         ….BEKLE.... Yazan: enpratikkadin
»» devamını oku »»
Sevdanın Son Nefesi
Sevdanın Son Nefesi
Sevdanın Son Nefesi Acı barındırıyor yürek dillendiremediği Ağlıyor içine içine sessizce Duymuyor kulakları, görmüyor gözleri, lâl olmuş dili Bekliyor hayatın ucundaki son nefesi Özlemle bakıyor gökyüzüne Belki diyor belki  Son nefes eline almadan acıyan yüreği Göz görür, kulak duyar, dil çözülür ve Haykırır sevgiliye sevgisini Yazan: enpratikkadin
»» devamını oku »»
Sevdanın Acımayan Hali
Sevdanın Acımayan Hali
Acımasız Vefa Dökme göz yaşlarını geçmişine Bilmez kimse ne çektiğini Bakarlar sana gülerler Sana kafayı yedi derler Başlarsın gülmeye dinen yaşlar ardından Zordur insan olmak bunca deıt arasından Yaşamadan bilemez kimse dersin Seni yine en iyi Sen teselli edersin... Yazan: enpratikkadin
»» devamını oku »»
Yorum Yaz
Yeni Yorum Ekliyorsunuz !
Rumuz (*) Mail Yorum (*) Gönder