Sevda Yangını

Kadınlar için EN PRATİK KADINA AİT SÖZLERİ bilgilerinin paylaşıldığı bu yazımızda Sevda Yangını hakkında detaylı bilgiye ulaştınız. Dilerseniz EN PRATİK KADINA AİT SÖZLERİ kategorisinde bulunan diğer makalelerimizi okuyarak daha başka bilgiler edinebilirsiniz.
Anlatmak sevdiğini

Hangi yaşta, nere de olursa olsun sevmeli insan. 

Neyi nasıl sevdiği değil önemli olan. 

Sadece sevmesi. 

Sevdiğini söyleyebilmeli sevdiğine. 

Anlatmalı içindeki yangını. 

Anlatmalı ki o yangın küle dönmesin, anlatmalı ki o yangın zamanla sönmesin. 

Söner mi hiç. 

Bu kadar yürekten bir sevda biter mi? 

Bitmez elbet. 

Bazen küçük bir resimdir yüreğin sevdasını anlatan
Bazen sadece susmaktır anlatılan sevdayı ölümsüz yapan.

Yazan: enpratikkadin
Yazar
En Pratik Kadın
Eklenme Zamanı
20.12.2014 00:15:18
Yorum sayısı
0
İlgili Makaleler
Geçmiş
Geçmiş
Geçmiş Çocuk olmak vardı şimdi.    Umarsızca çimlerde koşmak…  Ne dert, ne de tasa.  Tertemiz, masum…  Sadece anne ve baba…  Her şeyden uzak.  Çocuk olmak vardı şimdi…. Yazan: enpratikkadin
»» devamını oku »»
Sonsuz Sevgi
Sonsuz Sevgi
Bir fincan çayımı aldım ve oturdum her zamanki köşeme. Yapılacak olan çok şey vardı. Ama yok buruktum işte. Ne yapabilirim ki?  Sevdanın Dansı Düşmüştü akla bir kere Geleni geri göndermek ne çare Mıh gibi kazınmıştı içlere Dur yüreğim dur diyorum Sen çarptıkça ben üzülüyorum Bozma bu güzel günün ahengini Giden elbet gelir diyorum Yazan: enpratikkadin
»» devamını oku »»
Ömür
Ömür
Ömür Gözler  yolda umutla bekler    Ancak ne gelen vardııııır ne de giden.  Tam vazgeçecektir  ki  Umutsuzluğun umudu seslenir         ….BEKLE.... Yazan: enpratikkadin
»» devamını oku »»
Platonik Sevda
Platonik Sevda
Platonik Sevda Dağlıyor içinin acısı, toprağı yeşertiyor göz yaşları Atmak istiyor kafasından bitmeyen sevdayı Dursun artık, bu acıtan ızdırap lal etmeden feryadı Yaraya çare olsun çölde beliren serap, Azrail almadan canını  Ne zormuş böyle sevda çekmek, bilmeden olmayanı beklemek Bile bile kendine acı çektirip, gene de vazgeçememek Demişlerdi yapma, üzülürsün, bakmaz...
»» devamını oku »»
Sevgili
Sevgili
Sevmek güzel şeydir. Sevildiğini bilmek daha güzel. Bekler insan. Sevmeyi de, sevilmeyi de. Ve öyle bir şey olur ki. Kalp sevdi mi dinlemez hiç bir şeyi. Güneş o an daha parlak, bulutlar daha beyaz, ağaçlar daha yeşil görünür. Baktığı her yer aydınlık, dokunduğu her şey mutluluk dolar. Sevgili Sevdiğinin sevdiğini bilince. Kalbin gözü kör, dili lâl olur…  Yazan: enpratikkadin
»» devamını oku »»
Kalp ve Acı
Kalp ve Acı
Kalp ve Acı Can acımadan "Kalp" sevmez Sevmek isteyen "Kalp" acı istemez Acı istemeyen "Kalp" kıymet bilmez Cana can veren "Kalbe" söz geçmez  Yazan:   enpratikkadin
»» devamını oku »»
Yorum Yaz
Yeni Yorum Ekliyorsunuz !
Rumuz (*) Mail Yorum (*) Gönder